kontakt@obozymlodziezowe.pl

Najczęściej zadawane pytania

FUN DEALERS
Kiedy będzie znana i potwierdzona godzina wyjazdu i rodzaj transportu?

Dzień przed wyjazdem mogą Państwo sprawdzić godzinę wyjazdu i rodzaj transportu (może to być połączenie antenowe realizowane minibusem lub autokar docelowy) na podstronie Informacje Transportowe. W przypadku zmiany godziny wyjazdu wszyscy Uczestnicy imprezy turystycznej informowani są telefonicznie.

W jakim czasie należy zapłacić za wycieczkę?

W ciągu 2 dni od dokonania rezerwacji należy wpłacić zaliczkę, której wysokość podana jest w umowie. Na 30 dni przez rozpoczęciem impreza musi zostać w pełni opłacona.

Czy w czasie trwania imprezy turystycznej jestem ubezpieczony?

Zgodnie z ustawą o usługach turystycznych każdy klient biura turystycznego biorący udział w imprezie turystycznej organizowanej przez touroperatora musi posiadać ubezpieczenie KL i NNW. Ubezpieczenie to jest zawsze poza ceną podstawową i jest obowiązkowe. Wszyscy uczestnicy są ubezpieczeni na podstawie umowy generalnej. Numer polisy grupowej otrzymują Państwo podczas przejazdu lub od rezydenta podczas spotkania informacyjnego.

Ubezpieczenie kosztów leczenia obejmuje zwrot kosztów poniesionych na badania i zabiegi lekarskie, zakup lekarstw i środków opatrunkowych, transport ubezpieczonego do szpitala i pobyt w szpitalu oraz transport do kraju (do kwoty 10 tys. EUR). Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków obejmuje, w razie wystąpienia nieszczęśliwego wypadku powodującego trwały uszczerbek na zdrowiu lub śmierć ubezpieczonego, wypłatę odszkodowania w umówionej sumie, uzależnionej od treści umowy (do 8 tys. PLN).

Jak często robimy postoje podczas podróży?

Zazwyczaj zatrzymujemy się co 4 godziny na 15-30 min. Oczywiście przewidziane są też dłuższe postoje. Parkingi, które wybieramy są sprawdzone i lubiane przez pasażerów. Najważniejsze wytyczne takich miejsc to: zadbane toalety, punkty gastronomiczne, sklep i bezpieczna okolica na krótki spacer.

Jak mogę dokonać rezerwacji?

Możliwości masz kilka. Wybierz najwygodniejszą dla siebie:

  • nasza strona internetowa - www.funclub.pl,
  • telefonicznie - 61 66 28 616,
  • mailowo - (funclub@funclub.pl)
  • w siedzibie naszego biura - ul. Grunwaldzka 399, Poznań,
  • w naszym agencyjnym biurze - szczegółowy wykaz biur znajdziesz po lewej stronie w zakładce kontakt
Jak zmienić dane w rezerwacji?

Najlepiej od razu skontaktuj się z nami w tej sprawie mailowo funclub@funclub.pl, bo każda zmiana musi być potwierdzona tą drogą. Zgodnie z Ogólnymi Warunkami Uczestnictwa zmiany mogą być dodatkowo płatne.

Zmiana rezerwacji założonej u któregoś z naszych agentów możliwa jest poprzez kontakt z danym biurem/agentem.

Ilu opiekunów sprawuje opiekę na Obozach Młodzieżowych?

Przez cały okres trwania obozu zapewniamy 1 opiekuna na każdych 20 niepełnoletnich uczestników. Dodatkowo opiekę nad młodzieżą sprawuje kierownik obozu, a do dyspozycji na miejscu jest zawsze nasz rezydent.

Na czym polega “Kup Sobie Spokój”?

Ta opcja daje możliwość bezkosztowej rezygnacji z imprezy do 21 dni przed jej rozpoczęciem oraz chroni przed dopłatami kursowymi. W przypadku rezygnacji z imprezy, opłata za usługę “Kup Sobie Spokój” nie podlega zwrotowi.

Czy mogę dostać fakturę VAT marża za zakup imprezy turystycznej?

Oczywiście.

Jeśli Twoja rezerwacja została założona w siedzibie naszego biura w Poznaniu lub poprzez stronę internetową, to wystarczy, że panelu Twojej rezerwacji wejdziesz w zakładkę „faktura” i postąpisz zgodnie z instrukcją.

Jeśli Twoja rezerwacja została założona u któregoś z naszych agentów, to możesz wysłać do nas maila z prośbą o wystawienie faktury VAT. Pisz na adres faktury@funclub.pl i w treści maila podaj:

  • numer rezerwacji,
  • dane osoby, na którą ma być wystawiona faktura VAT,
  • ewentualne uwagi dotyczące wystawianej faktury.
Jakie dokumenty uprawniają do przekraczania granic?

Granice wewnętrzne państw UE i strefy Schengen można przekraczać na podstawie ważnego paszportu lub dowodu osobistego. Nieletni turyści również muszą dysponować tymi dokumentami.

Ważne dokumenty są niezbędne, dlatego skontaktuj się z nami w razie jakichkolwiek wątpliwości. Szczegółowych informacji zawsze udzieli nasz Dział Obsługi Klienta.

Możesz też zajrzeć na stronę Ministerstwa Spraw Zagranicznych.

Gdzie mogę znaleźć rachunek bankowy do wpłaty?

Rachunek bankowy znajdziesz w kilku miejscach:

  • na potwierdzeniu założenia rezerwacji
  • na umowie
  • w panelu Twojej rezerwacji

W tytule przelewu wpisz swoje imię i nazwisko wraz z numerem rezerwacji. Pamiętaj, że numer rachunku bankowego generowany jest dla każdej umowy każdorazowo na nowo. To znaczy, że każda rezerwacja ma swój indywidualny numer konta.

Ilu jedzie z nami kierowców?

Ilość kierowców zależy od kilku czynników (np. od długości trasy). Jedno jest pewne – każdy nasz autokar prowadzony jest przez wymaganą przepisami liczbę zawodowych kierowców.

Co oznaczają skróty BB, FB, HB i KR?

BB (z ang. bed&breakfest) - śniadanie wliczone w cenę

HB (z ang. half board) - częściowe wyżywienie, czyli śniadania i obiadokolacje

FB (z ang. full board) - pełne wyżywienie, czyli śniadania, obiady i kolacje

KR - koszty rezygnacji

Rezerwuję na stronie. Jak otrzymam umowę?

Po weryfikacji Twojej rezerwacji, przez odpowiedni dział naszego biura, umowa zostanie automatycznie wysłana na wskazany w formularzu adres mailowy.

W jakiej kolejności odbywa się zajmowanie miejsc w autokarze?

Możesz zarezerwować konkretne miejsca w autokarze. Koszt takiej rezerwacji jest podany w tabelce cenowej przy każdej ofercie (świadczenia opcjonalne).

W pierwszej kolejności wsiadają pasażerowie, którzy wykupili rezerwację miejsca w autokarze. Pozostali podróżni wyczytywani są losowo. Jeśli masz swoje ulubione miejsce, to warto je wcześniej zarezerwować. Tylko opłacenie tej opcji gwarantuje spędzenie podróży na konkretnym miejscu.

Chcę jechać sam. Jaki pokój wybrać?

Jeśli podróżujesz w pojedynkę, to proponujemy wybór pokoju jednoosobowego (możliwy w przypadku większości ofert). Możesz też wybrać opcję dokwaterowanie. Zostaniesz wtedy zakwaterowany w pokoju z osobą (tej samej płci), która również podróżuje bez towarzystwa i też wybrała tę opcję podczas rezerwacji.

Co zawiera cena podana w katalogu?

Szczegółowy zakres świadczeń podany jest przy każdej ofercie w tabelce cenowej. Tabelka przedstawia:

  • w cenie – świadczenia, które zawarte są w podanej cenie,
  • obowiązkowe – świadczenia, które obowiązkowo musi wykupić każdy uczestnik,
  • opcjonalne –świadczenia, które dodatkowo można wykupić.
Ilu opiekunów sprawuje opiekę nad młodzieżą?

Przez cały okres trwania obozu zapewniamy 1 opiekuna na każdych 20 niepełnoletnich uczestników. Dodatkowo opiekę nad młodzieżą sprawuje kierownik obozu, a do dyspozycji na miejscu jest zawsze nasz rezydent.

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.