kontakt@obozymlodziezowe.pl

Najczęściej zadawane pytania

informacje wyjazdowe //
  1. Czy obozy się odbędą? Aktualne w wielu europejskich krajach powoli luzowane są restrykcje, a część z nich ogłosiła już otwarcie sezonu turystycznego od lipca. Cały czas jako biuro monitorujemy sytuację i dostosujemy się do wszelkich oficjalnych rozporządzeń władz zarówno w Polsce, jak i w kraju do którego się wybieramy.

Start #OM2K20

✅ Czarnogóra! Od 02.07.2020

✅ Bułgaria! Od 06.07.2020

✅ Chorwacja! Od 07.07.2020

✅ Hiszpania! Od 16.07.2020

  1. Co jeśli zarezerwowany wyjazd nie dojdzie do skutku? Jeżeli wyjazd zostanie odwołany z przyczyn obiektywnych (stany wyjątkowe, zamknięcia granic itp.), wówczas wszyscy klienci nabywają prawo do zwrotu 100 % wpłaconych środków. Jednocześnie przypominamy: Każdy wyjazd można bezpłatnie przełożyć na inny termin lub zmienić kierunek. Istnieje również możliwość przeksięgowania środków na Voucher, który można wykorzystać na wszystkie imprezy z oferty Biura Podróży Funclub (włącznie z Obozami Młodzieżowymi).

  2. Czy musimy przebywać na kwarantannie po powrocie z obozu? Wszystkie kraje, do których będziemy podróżować otwierają się na turystów i znoszą obowiązkową kwarantannę po przekroczeniu granicy. Według zapowiedzi polskich władz państwowych, obowiązkowa kwarantanna po powrocie do kraju również będzie zniesiona.

  3. Czy moje pieniądze są bezpieczne w obecnej sytuacji? Twoje pieniądze są bezpieczne, chronią je ustawy, gwarancje ubezpieczeniowe i Turystyczny Fundusz Gwarancyjny.

  4. Czy pobyt hotelu jest bezpieczny? Tak, wszystkie nasze hotele są sprawdzone, otwarte i dopuszczone do użytkowania przez lokalne służby sanitarne. Usługi hotelarskie i noclegowe mogą być świadczone pod warunkiem zachowania zasad bezpieczeństwa.

  5. Czy plaże będą otwarte? Wszystkie plaże będą dostępne dla turystów, na niektórych destynacjach planowane są regulacje dotyczące zachowania dwumetrowego odstępu między plażowiczami.Władze Lloret de Mar zapowiadają, że plaże Lloret i Fenals będą podzielone na trzy strefy: dla rodzin z dziećmi, seniorów i pozostałych gości.

  6. Co jeśli zachorujemy na koronawirusa, w trakcie obozu? Nasza polisa ubezpieczeniowa obejmuje świadczenia wynikające z Covid-19. Ewentualne leczenie będzie prowadzone zgodnie z zaleceniami lokalnych służb medycznych i jest ono w pełni refundowane.

  7. Czy będą otwarte atrakcje turystyczne? Zgodnie z zapowiedziami, lokalne władze ściśle monitorują sytuację na obszarach turystycznych. Wszystkie obiekty zostaną odpowiednio zabezpieczone i przygotowane według wytycznych. W przypadku zamknięcia określonych obiektów przygotujemy odpowiednie alternatywy lub rekompensatę.

  8. Czy będą otwarte kluby i restauracje? Większość restauracji jest już otwartych, a właściciele klubów przygotowują swoje obiekty do prawidłowego funkcjonowania w sezonie.

  9. Czy w autokarach będzie limit osób? Nie, w autokarze mogą być zajęte wszystkie miejsca siedzące. Postoje będziemy organizowali na wcześniej sprawdzonych i przygotowanych według wytycznych stacjach benzynowych.

Kiedy będzie znana i potwierdzona godzina wyjazdu i rodzaj transportu?

Dzień przed wyjazdem mogą Państwo sprawdzić godzinę wyjazdu i rodzaj transportu (może to być połączenie antenowe realizowane minibusem lub autokar docelowy) na podstronie Informacje Transportowe. W przypadku zmiany godziny wyjazdu wszyscy Uczestnicy imprezy turystycznej informowani są telefonicznie.

W jakim czasie należy zapłacić za wycieczkę?

W ciągu 2 dni od dokonania rezerwacji należy wpłacić zaliczkę, której wysokość podana jest w umowie. Na 30 dni przez rozpoczęciem impreza musi zostać w pełni opłacona.

Czy w czasie trwania imprezy turystycznej jestem ubezpieczony?

Zgodnie z ustawą o usługach turystycznych każdy klient biura turystycznego biorący udział w imprezie turystycznej organizowanej przez touroperatora musi posiadać ubezpieczenie KL i NNW. Ubezpieczenie to jest zawsze poza ceną podstawową i jest obowiązkowe. Wszyscy uczestnicy są ubezpieczeni na podstawie umowy generalnej. Numer polisy grupowej otrzymują Państwo podczas przejazdu lub od rezydenta podczas spotkania informacyjnego.

Ubezpieczenie kosztów leczenia obejmuje zwrot kosztów poniesionych na badania i zabiegi lekarskie, zakup lekarstw i środków opatrunkowych, transport ubezpieczonego do szpitala i pobyt w szpitalu oraz transport do kraju (do kwoty 10 tys. EUR). Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków obejmuje, w razie wystąpienia nieszczęśliwego wypadku powodującego trwały uszczerbek na zdrowiu lub śmierć ubezpieczonego, wypłatę odszkodowania w umówionej sumie, uzależnionej od treści umowy (do 8 tys. PLN).

Jak często robimy postoje podczas podróży?

Zazwyczaj zatrzymujemy się co 4 godziny na 15-30 min. Oczywiście przewidziane są też dłuższe postoje. Parkingi, które wybieramy są sprawdzone i lubiane przez pasażerów. Najważniejsze wytyczne takich miejsc to: zadbane toalety, punkty gastronomiczne, sklep i bezpieczna okolica na krótki spacer.

Jak mogę dokonać rezerwacji?

Możliwości masz kilka. Wybierz najwygodniejszą dla siebie:

  • nasza strona internetowa - www.funclub.pl,
  • telefonicznie - 61 66 28 616,
  • mailowo - (funclub@funclub.pl)
  • w siedzibie naszego biura - ul. Grunwaldzka 399, Poznań,
  • w naszym agencyjnym biurze - szczegółowy wykaz biur znajdziesz po lewej stronie w zakładce kontakt
Jak zmienić dane w rezerwacji?

Najlepiej od razu skontaktuj się z nami w tej sprawie mailowo funclub@funclub.pl, bo każda zmiana musi być potwierdzona tą drogą. Zgodnie z Ogólnymi Warunkami Uczestnictwa zmiany mogą być dodatkowo płatne.

Zmiana rezerwacji założonej u któregoś z naszych agentów możliwa jest poprzez kontakt z danym biurem/agentem.

Ilu opiekunów sprawuje opiekę na Obozach Młodzieżowych?

Przez cały okres trwania obozu zapewniamy 1 opiekuna na każdych 20 niepełnoletnich uczestników. Dodatkowo opiekę nad młodzieżą sprawuje kierownik obozu, a do dyspozycji na miejscu jest zawsze nasz rezydent.

Na czym polega “Kup Sobie Spokój”?

Ta opcja daje możliwość bezkosztowej rezygnacji z imprezy do 21 dni przed jej rozpoczęciem oraz chroni przed dopłatami kursowymi. W przypadku rezygnacji z imprezy, opłata za usługę “Kup Sobie Spokój” nie podlega zwrotowi.

Czy mogę dostać fakturę VAT marża za zakup imprezy turystycznej?

Oczywiście.

Jeśli Twoja rezerwacja została założona w siedzibie naszego biura w Poznaniu lub poprzez stronę internetową, to wystarczy, że panelu Twojej rezerwacji wejdziesz w zakładkę „faktura” i postąpisz zgodnie z instrukcją.

Jeśli Twoja rezerwacja została założona u któregoś z naszych agentów, to możesz wysłać do nas maila z prośbą o wystawienie faktury VAT. Pisz na adres faktury@funclub.pl i w treści maila podaj:

  • numer rezerwacji,
  • dane osoby, na którą ma być wystawiona faktura VAT,
  • ewentualne uwagi dotyczące wystawianej faktury.
Jakie dokumenty uprawniają do przekraczania granic?

Granice wewnętrzne państw UE i strefy Schengen można przekraczać na podstawie ważnego paszportu lub dowodu osobistego. Nieletni turyści również muszą dysponować tymi dokumentami.

Ważne dokumenty są niezbędne, dlatego skontaktuj się z nami w razie jakichkolwiek wątpliwości. Szczegółowych informacji zawsze udzieli nasz Dział Obsługi Klienta.

Możesz też zajrzeć na stronę Ministerstwa Spraw Zagranicznych.

Gdzie mogę znaleźć rachunek bankowy do wpłaty?

Rachunek bankowy znajdziesz w kilku miejscach:

  • na potwierdzeniu założenia rezerwacji
  • na umowie
  • w panelu Twojej rezerwacji

W tytule przelewu wpisz swoje imię i nazwisko wraz z numerem rezerwacji. Pamiętaj, że numer rachunku bankowego generowany jest dla każdej umowy każdorazowo na nowo. To znaczy, że każda rezerwacja ma swój indywidualny numer konta.

Ilu jedzie z nami kierowców?

Ilość kierowców zależy od kilku czynników (np. od długości trasy). Jedno jest pewne – każdy nasz autokar prowadzony jest przez wymaganą przepisami liczbę zawodowych kierowców.

Co oznaczają skróty BB, FB, HB i KR?

BB (z ang. bed&breakfest) - śniadanie wliczone w cenę

HB (z ang. half board) - częściowe wyżywienie, czyli śniadania i obiadokolacje

FB (z ang. full board) - pełne wyżywienie, czyli śniadania, obiady i kolacje

KR - koszty rezygnacji

Rezerwuję na stronie. Jak otrzymam umowę?

Po weryfikacji Twojej rezerwacji, przez odpowiedni dział naszego biura, umowa zostanie automatycznie wysłana na wskazany w formularzu adres mailowy.

W jakiej kolejności odbywa się zajmowanie miejsc w autokarze?

Możesz zarezerwować konkretne miejsca w autokarze. Koszt takiej rezerwacji jest podany w tabelce cenowej przy każdej ofercie (świadczenia opcjonalne).

W pierwszej kolejności wsiadają pasażerowie, którzy wykupili rezerwację miejsca w autokarze. Pozostali podróżni wyczytywani są losowo. Jeśli masz swoje ulubione miejsce, to warto je wcześniej zarezerwować. Tylko opłacenie tej opcji gwarantuje spędzenie podróży na konkretnym miejscu.

Chcę jechać sam. Jaki pokój wybrać?

Jeśli podróżujesz w pojedynkę, to proponujemy wybór pokoju jednoosobowego (możliwy w przypadku większości ofert). Możesz też wybrać opcję dokwaterowanie. Zostaniesz wtedy zakwaterowany w pokoju z osobą (tej samej płci), która również podróżuje bez towarzystwa i też wybrała tę opcję podczas rezerwacji.

Co zawiera cena podana w katalogu?

Szczegółowy zakres świadczeń podany jest przy każdej ofercie w tabelce cenowej. Tabelka przedstawia:

  • w cenie – świadczenia, które zawarte są w podanej cenie,
  • obowiązkowe – świadczenia, które obowiązkowo musi wykupić każdy uczestnik,
  • opcjonalne –świadczenia, które dodatkowo można wykupić.
Ilu opiekunów sprawuje opiekę nad młodzieżą?

Przez cały okres trwania obozu zapewniamy 1 opiekuna na każdych 20 niepełnoletnich uczestników. Dodatkowo opiekę nad młodzieżą sprawuje kierownik obozu, a do dyspozycji na miejscu jest zawsze nasz rezydent.

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.